Міноборони запустило національну інформаційну кампанію “Оновлюй дані у ТЦК”

Міністерство оборони та українська агенція I AM IDEA запустили національну кампанію «Оновлюй дані в ТЦК», в рамках якої визнають, що кожен українець більше чи менше боїться мобілізації.

У рамках кампанії хочуть розвіяти міфи та ілюзії, які існують в суспільстві щодо мобілізації до українського війська, зазначає пресслужба Міноборони.

Протягом весни цього року понад половина опитаних в рамках кампанії українців не зверталася до військкоматів, зокрема, для уточнення чи оновлення даних про себе. Серед тих, хто не звертався, найбільше людей віком 25–34 роки (72%) та 35–44 роки (66%). Основною причиною цього є страх.

«Боятися — це нормально, страх має бути, щоб зберегти життя. А війна — це не нормально», – зазначають в межах кампанії й додають, що після визнання страху є два шляхи роботи з ним – втікати та заперечувати або прийняти та працювати з ним.

Кампанія «Оновлюй дані в ТЦК» пропонує другий варіант. Її основна теза звучить так: «Мужність перемагає страх».

Заступниця міністра оборони Ганна Маляр розповіла, що передусім між ТЦК та громадянами має вибудуватися довіра.

«Є дві складові перемоги – люди і зброя. Треба розуміти, що усі мобілізовані – це не всі, хто виконує стрілецькі задачі, є потреба в усіх спеціальностях. Тут важлива довіра між громадянами і ТЦК, зараз цю довіру треба вибудовувати з нуля», – зазначила Ганна Маляр.

Джерело