У Рожищенській громаді розвиватимуть соціальну послугу медіації

Команда фахівців з 33 громад Волинської (зокрема й Рожищенської ТГ), Дніпропетровської, Житомирської, Київської, Львівської, Харківської, Чернігівської областей та м. Києва завершила комплексне навчання з питань медіації і отримали спеціалізовану підготовку до проведення медіації в сімейних конфліктах/спорах та медіації за участю дитини.

Фахівець із соціальної роботи КЗ «Центр соціальних служб Рожищенської міської ради» Катерина Райниш пройшла інтенсивне навчання від базових навичок медіатора до спеціалізованої підготовки по роботі з дітьми в сімейній медіації та приєдналася до когорти сертифікованих фахівців-медіаторів.

Наявність у громаді фахівця-медіатора є надзвичайно цінною, особливо в умовах війни, коли сім’ї переживають більше стресу, травматичного досвіду та негараздів, що можуть призводити до виникнення/загострення конфліктів між членами родини. Адже сімейна медіація є важливою для збереження стосунків між членами сім’ї, пошуку прийнятних для всіх сторін конфлікту рішень для його розв’язання з дотриманням прав та інтересів дитини.

Тож надалі розпочинається етап розвиту та професійного впровадження соціальної послуги медіації для тих жителів громади, які цього потребують.

Довідково:

Медіація — комплекс заходів, під час яких медіатор допомагає людям вирішити конфлікт і дійти згоди. З людьми, які звернулися за послугою, працює фахівець із соціальної роботи або соціальний працівник, який пройшов додаткове навчання, психолог, фахівець із медіації.

Для кого ця послуга?

Для дорослих або дітей, які внаслідок суперечки або конфлікту не можуть знайти спільного рішення та потребують допомоги.

Що роблять фахівці послуги?

  • отримавши інформацію про випадок, встановлюють зв’язок між сторонами конфлікту, аналізують ситуацію – і домовляються про індивідуальну зустріч;
  • допомагають врегулювати конфлікт або спір: встановлюють його причини, опрацьовують шляхи та умови розв’язання;
  • налагоджують комунікацію між сторонами конфлікту, дають можливість людям пояснити одне одному своє бачення конфлікту, визначити шляхи розв’язання, аналізують і коригують варіанти рішень;
  • домовляються, за потреби вирішують, як відшкодовувати спричинені незручності. Таких зустрічей може бути від 1 до 12, тривалістю до 3 годин кожна. За потреби кількість і тривалість зустрічей можна збільшувати. Припинити працювати з фахівцями можна, якщо згодні всі сторони конфлікту.

Джерело