Фото: Скріншот Швеція створили рекламу, щоб її не плутали із Швейцарією
У рекламі зазначили, що шведи, як усілякі щасливці, вважають за краще «годин не спостерігати».
Швецію досить часто плутають із Швейцарією, тому у країні вирішили покласти цьому край і запустити невелику рекламну кампанію про відмінності двох країн. Національна туристична організація Visit Sweden зняла рекламний ролик про це.
«Ми зможемо спілкуватися про такі речі, як піщані мілини, дахи і тиша. Тим часом Швейцарія зосередиться на банках, гірських вершинах і гучних звуках, як йодль. Швейцарії залишиться ЛСД (бо ви його винайшли), а Швеції — полярне сяйво», — йдеться у кампанії.
У рекламі зазначили, що шведи, як усілякі щасливці, вважають за краще «годин не спостерігати», а у Швейцарії фокусуються на створенні розкішних хронометрів.
Нагадаємо, раніше у Китаї створили ШІ-аватари, що працюють в онлайн-магазинах.
88-річна зірка Гаррі Поттера дебютувала моделлю
Залиште відповідь