Що робити, якщо вам не приходять рахунки за спожиту електроенергію?

ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Tolk) пояснює: «Час від часу споживачі звертаються до кол-центру ТОВ «Закарпаттяенергозбут» з питанням, чому вони не отримують рахунки. Причин може бути кілька, почергово пояснюємо всі та рекомендуємо, що робити в тому чи іншому випадку.

 

Однією з причин виникнення наведеної ситуації може бути таке: у споживача, наприклад, було перейменовано чи присвоєно нову назву вулиці, номер будинку або при укладені договору на електропостачання взагалі ще не було присвоєно адресу.

Якщо у вас така чи подібна ситуація, чи наявні інші обставини, через які ви не отримуєте рахунок, просимо звернутись до ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та повідомити про це. Наші спеціалісти допоможуть вам врегулювати питання, оновлять ваші коректні дані для того, щоб ви вчасно отримували рахунки за спожиту електроенергію.

Споживачі можуть звернутися з цим питанням до:

  • до кол-центру за номером 0-800-50-59-60;
  • до Інформаційно-консультаційного центру: (0312) 42-99-92;
  • до Центрів обслуговування клієнтів: https://bit.ly/3do3log

Графік роботи: Пн-Чт 08:00 — 17:00, Пт 08:00 — 16:00 (обід: 12:00 — 12:48).

ТОВ «Закарпаттяенергозбут» також нагадує, що споживачі завжди можуть отримати рахунок в електронному форматі. Для цього потрібно зареєструватися в Електронній абонентській книжці товариства — https://pay.zakarpatzbut.energy/homeЗа допомогою сервісу можна контролювати споживання електроенергії, спілкуватися з товариством у режимі онлайн, а також – формувати та оплачувати рахунки за спожиті енергоносії без комісії.

ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Tolk) вдячне всім споживачам за вчасно та в повному обсязі здійснену оплату за спожиту електроенергію – це запорука стабільного електропостачання країни та області.

 

Джерело