Помилки, які допускають початківці в локальному бізнесі

В онлайн бізнес йде все більше людей. Але і локальний бізнес може бути прибутковим, адже хтось має пекти й продавати хліб, робити смачну каву та продавати різні смаколики. Мова не йде про великі підприємства, сільськогосподарські угіддя. Простий магазинчик біля дому також може приносити прибуток. Але варто не забувати про просування бізнесу, навіть найдрібнішого.

Будь-який бізнес в ідеалі має починати з аналізу цільової аудиторії. Кому та чому потрібні ваші продукти чи послуги, адже одна справа працювати, як ВІП казино онлайн в телефоні, а зовсім інша — відкрити перукарню, кав’ярню чи квіткову крамницю. Географія розташування зумовлює багато нюансів, які потрібно врахувати.

Розташування: чи є тут ваші клієнти

Вигідна геопозиція спрощує приваблення клієнтів. Наприклад, якщо кафе чи перукарня знаходиться на перетині пішохідних маршрутів, там будуть і постійні клієнти, і випадкові відвідувачі. Але не треба покладатись на випадок, краще допомогти  потенційній аудиторії дізнатися про ваш бізнес. Для цього добре підходить стара добра зовнішня реклама:

  • банери;
  • плакати;
  • вивіски;
  • лайтбокси;
  • крейдяні дошки.

Ваша мета — донести, що ви існуєте, та викликати до себе інтерес. Ігнорування цього правила може коштувати клієнтів, які просто не помітять нову кав’ярню чи не дізнаються, що тепер у них поруч є квіткова крамниця. Про відкриття можна сповістити листівками, які розповсюдити по поштових скриньках місцевих мешканців. Але постійно закидати їх макулатурою не варто.

Локальний бізнес має співпрацювати з соцмережами

Наші гіпотетичні клієнти йдуть районом і повинні дивитися на вивіски та плакати. Але за фактом багато хто з них не відриває погляду від телефону. Значна частина життя перемістилася в онлайн, і факт, який варто враховувати для формування клієнтської бази. Налаштовувати локальну рекламу найпростіше.

Наприклад, у платформах, таких як Facebook, Instagram або Twitter, ви можете створювати рекламу та налаштовувати таргет, вибираючи:

  • вікові групи;
  • зацікавлення;
  • географічне розташування.

Ці параметри дозволяють охопити місцевих мешканців та розказати їм про свій бізнес.

Геомітки допомагають шукати найближчі точки

Коли людина шукає, де постригтися, щоб не треба було далеко йти, або де купити смачний тортик, скоріш за все вона вб’є в пошуковик «перукарня поряд зі мною» або «пекарня поруч» і відкриє карту. І якщо вашої геомітки там немає, потенційний клієнт просто про нього не дізнається. Тому важливо подбати про свою присутність у сервісах, які працюють із геометками. Також потрібно додатково подумати над тим, що саме вказати:

  • товари;
  • послуги;
  • час роботи.

Не варто вказувати ціни, якщо ви потім не будете їх змінювати. Але можна періодично викладати фото прайсу або фото вітрини, щоб наочно показати, і товар, і ціни на нього. Заведіть особисті кабінети на картах — це ваш шанс заявити про себе та допомогти людям заощадити час. Добре також мати сайт і назвати обліковий запис доменним ім’ям свого сайту.