Хіміотерапія призвела до надмірного росту вій у чоловіка

Лікарі з Іспанії описали випадок, коли у чоловіка виросли аномально довгі і закручені вії на фоні хіміотерапії. Медики вважають це побічним ефектом препарату для лікування пухлини. Безладний ріст вій є нешкідливим для здоров’я пацієнта, і після закінчення лікування вії повернуться до свого попереднього вигляду. Про незвичайний випадок повідомили в журналі JAMA Dermatology.

Зображення довгих і кучерявих вії, що виросли в чоловіка внаслідок лікування пухлини. JAMA Dermatology, 2024

Що медики говорять про вії пацієнта?

Раптовий ріст вій пацієнта лікарі назвали “медикаментозною трихомегалією” (стан, коли вії ростуть незвично довгими, при цьому можуть бути дуже густими й кучерявими). Зазвичай це пов’язано із вродженими синдромами, але може бути наслідком прийому деяких препаратів, в тому числі ліків, що застосовують в онкології. Пацієнт лікувався з приводу раку прямої кишки препаратом, що здатен пригнічувати ріст пухлини. Але паралельно ліки подовжили стадію активного росту волосся і збільшили кількість волосяних фолікулів у повіках, що і призвело до безладного росту вій.

Медики запевняють, що за декілька тижнів після закінчення лікування вії повернуться до свого звичного стану. А поки лікарі проінструктували чоловіка щодо безпечної стрижки та належного догляду за його наддовгими віями.

  1. Раніше нідерландські лікарі розповіли як протираковий препарат повернув колір волосся вже посивілому чоловіку.

Джерело